Este domingo, a las 17:00 horas, la cita está en A Malata. No es un simple partido, es una final más en la que nos jugamos la permanencia en 2ª División “B”. Recta final de un campeonato difícil pero que para nuestro equipo se presenta con el mayor de los optimismos e ilusiones. Los buenos resultados que estamos consiguiendo en los últimos partidos ante nuestros aficionados, y sobre todo la victoria por 4-1 ante el San Sebastián de los Reyes, hacen albergar la esperanza de poder celebrar otra victoria ante los nuestros. Una afición que en este partido se multiplicará con creces ya que cada abonado tuvo la posibilidad, durante toda la semana, de retirar dos invitaciones de su misma localidad.  Las gradas de A Malata se vestirán de verde para arropar al equipo y celebrar un triunfo que nos ayude a conseguir la permanencia.

En el aspecto deportivo, Ricardo López, no puede contar con el sancionado Arregui, Fran Sota y Néstor Franco por lesión por lo que el guardameta del Racing Juvenil, Alex Regueira repetirá convocatoria.

Este domingo, ás 17:00 horas, a cita está na Malata. Non é un simple partido, é unha final máis na que nos xogamos a permanencia en 2ª División “B”. Recta final dun campionato difícil pero que para o noso equipo preséntase co maior dos optimismos e ilusións. Os bos resultados que estamos conseguindo nos últimos partidos ante os nosos afeccionados, e sobre todo a vitoria por 4-1 ante o San Sebastián dos Reis, fan albergar a esperanza de poder celebrar outra vitoria ante os nosos. Unha afección que neste partido multiplicarase con fartura xa que cada abonado tivo a posibilidade, durante toda a semana, de retirar dúas invitacións da súa mesma localidade. As gradas da Malata vestiranse de verde para arroupar ao equipo e celebrar un triunfo que nos axude a conseguir a permanencia.

No aspecto deportivo, Ricardo López, non pode contar co sancionado Arregui, Fran Sota e Néstor Franco por lesión polo que o guardameta do Racing Xuvenil, Alex Regueira repetirá convocatoria.