El equipo racinguista ya está en pleno desplazamiento hacia Burgos donde mañana afronta una nueva jornada de liga. El objetivo no es otro que continuar con los buenos resultados: tras la victoria ante Pontevedra y el empate en el campo del Izarra, el equipo ha ganado en confianza e intentará traer de vuelta para Ferrol los tres puntos en juego.

Esta mañana, la plantilla tuvo el último entrenamiento y tal y como estaba previsto la convocatoria está formada por 17 jugadores. La novedad es la vuelta de Dani Benítez una vez recuperado de sus problemas en el pie. En cuanto a las bajas una semana más el técnico no puede contar con Sergio de Paz pero además para esta jornada cuenta con la asuencia importante de Nano. Esta baja obligará a Tena a realizar cambios en la línea defensiva.

Destacar que el Racing no estará solo en Burgos ya que muchos aficionados viajarán para arropar al equipo.

O equipo racinguista xa está en pleno desprazamento cara a Burgos onde mañá afronta unha nova xornada de liga. O obxectivo non é outro que continuar cos bos resultados: trala vitoria ante Pontevedra e o empate no campo do Izarra, o equipo gañou en confianza e intentará traer de volta para Ferrol os tres puntos en xogo.

Esta mañá, o plantel tivo o último adestramento e tal e coma estaba previsto a convocatoria está formada por 17 xogadores. A novidade é a volta de Dani Benítez unha vez recuperado dos seus problemas no pé. En canto ás baixas unha semana máis o técnico non pode contar con Sergio de Paz pero ademais para esta xornada conta coa asuencia importante de Nano. Esta baixa obrigará a Tena a realizar cambios na liña defensiva.

Destacar que o Racing non estará só en Burgos xa que moitos afeccionados viaxarán para arroupar ao equipo.