En dos acciones se va a resumir la tarde de mañana domingo. Primera obligación para el Racing: ganar al Rayo Majadahonda a partir de las 18:00 horas en A Malata. La segunda acción: esperar a que nos favorezcan los resultados de nuestros rivales directos: Coruxo y Toledo. Pendientes de nuestro partido y de lo que pase en otros dos campos hará que sea una tarde de nervios y emoción hasta el último minuto.

Esta mañana, como es habitual, último entrenamiento de Ricardo López, y convocatoria que no se decidirá hasta momentos antes de iniciar el choque.  La única baja segura la del lesionado Fran Sota.

Mañana, en A Malata, toca GANAR Y ESPERAR…

En dúas accións vaise a resumir a tarde de mañá domingo. Primeira obrigación para o Racing: gañar ao Raio Majadahonda a partir das 18:00 horas na Malata. A segunda acción: esperar a que nos favorezan os resultados dos nosos rivais directos: Coruxo e Toledo. Pendentes do noso partido e do que pase noutros dous campos fará que sexa unha tarde de nervios e emoción ata o último minuto.

Esta mañá, como é habitual, último adestramento de Ricardo López, e convocatoria que non se decidirá ata momentos antes de iniciar o choque. A única baixa segura a do lesionado Fran Sota.

Mañá, na Malata, toca GAÑAR E ESPERAR…