El fútbol de Ferrolterra tuvo su reconocimiento este viernes con la celebración de los Premios Volta a Ría que otorga la Delegación en Ferrol de la Federación Gallega de Fútbol.

El Racing Juvenil, por su ascenso a la División de Honor, los jugadores Álex Ramos, Sergio Otero, Luis Rodríguez y Alberto Rodríguez por su participación con la Selección Gallega Sub-18 y los equipos de la Escuela: Benjamín A y Alevín A como campeones de sus respectos grupos en las ligas locales, fueron los premiados por parte de nuestro club.

 

Álex Ramos, Alberto Rodríguez, Sergio Otero y Luis Rodríguez, acompañados por el Delegado en Ferrol de la FGF, Manolo Mesa.

 

El equipo Benjamín A posa con sus medallas y trofeo como campeón del Grupo 1º de la Liga Local junto al alcalde de la ciudad, Jorge Suárez.

Los miembros del Alevín A, campeones del Grupo 22, con Iván Balaguer como entrenador.

O fútbol de Ferrolterra tivo o seu recoñecemento este venres coa celebración dos Premios Volta a Ría que otorga a Delegación en Ferrol da Federación Galega de Fútbol.

O Racing Xuvenil, polo seu ascenso á División de Honra, os xogadores Álex Ramos, Sergio Otero, Luis Rodríguez e Alberto Rodríguez pola súa participación coa Selección Galega Sub-18 e os equipos da Escola: Benxamín A e Alevín A coma campións dos seus respectivos grupos nas ligas locais, foron os premiados por parte do noso clube.

 

Álex Ramos, Alberto Rodríguez, Sergio Otero e Luis Rodríguez, acompañados polo Delegado en Ferrol da FGF, Manolo Mesa.

 

O equipo Benxamín A posa coas súas medallas e trofeo coma campión do Grupo 1º da Liga Local xunto ao alcalde da cidade, Jorge Suárez.

Os membros do Alevín A, campións do Grupo 22, con Iván Balaguer coma adestrador.