El Celta B se impuso en el derbi disputado esta tarde en el campo de Barreiro.  El gol de Juan Hernández, en el minuto 14 de partido, dio el triunfo al equipo local en un encuentro con ocasiones para ambos conjuntos sobre todo en los primeros 45 minutos. El equipo racinguista intentó remontar y pudieron hacerlo Jacobo Trigo y Joselu pero sus ocasiones no tuvieron la fortuna necesaria para finalizar en gol.  Ya en la segunda parte control de balón del Racing, dominando el partido y con ocasiones para ello Joselu, Armental o Juan Mera que pudieron batir la portería defendida por Sotres, pero se quedaron en sólo ocasiones.

Un resultado negativo que rompe la buena racha de nuestro equipo y que el próximo fin de semana afrontará un nuevo partido de rivalidad.  Domingo, a las 17 :00 en A Malata, recibimos la visita del Rápido de Bouzas.

O Celta B impúxose no derbi disputado esta tarde no campo de Barreiro. O gol de Juan Hernández, no minuto 14 de partido, deu o triunfo ao equipo local nun encontro con ocasións para ambos conxuntos sobre todo nos primeiros 45 minutos. O equipo racinguista intentou remontar e puideron facelo Jacobo Trigo e Joselu pero as súas ocasións non tiveron a fortuna necesaria para finalizar en gol. Xa na segunda parte control de balón do Racing, dominando o partido e con ocasións para iso Joselu, Armental ou Juan Mera que puideron bater a portería defendida por Sotres, pero quedáronse en só ocasións.

Un resultado negativo que rompe a boa racha do noso equipo e que o próximo fin de semana afrontará un novo partido de rivalidade. Domingo, ás 17 :00 na Malata, recibimos a visita do Rápido de Bouzas.